مردم گیلان چقدر از خدمات الکترونیک دستگاه ها استفاده می کنند؟


ایسنا/ گیلان مدیرکل ارتباطات گیلان 390 سرویس از مجموع 650 سرویس ارائه شده در پورتال های دستگاه را دارای ظرفیت ارائه در باجه شهری و روستایی دانست و افزود: 40 درصد خدمات دستگاه های اجرایی در استان تماما الکترونیکی است. و نیمه اتوماتیک.الکترونیک.

فرزاد توکلی با بیان اینکه 650 خدمت از 1600 خدمت احصا شده در دستگاه های اجرایی در استان گیلان به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می شود، گفت: مردم از طریق درگاه های این دستگاه ها خدمات دریافت می کنند.

وی 390 خدمت از مجموع 650 خدمت ارائه شده در پورتال های دستگاه ها را دارای ظرفیت ارائه در شعب شهری و روستایی دانست و افزود: حدود 40 درصد از خدمات دستگاه های اجرایی استان همگی الکترونیکی و نیمه تمام است. -الکترونیکی.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان در گفتگوی ویژه با باران نیوز پایان شهریور ماه سال جاری را آخرین مهلت ارائه خدمات پرترافیک وسایل الکترونیکی دانست و تصریح کرد: .

توکلی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی در داخل درگاه‌های دستگاه، خاطرنشان کرد: مردم در این درگاه‌ها دچار سردرگمی می‌شوند، اما با احراز هویت در یک پنجره می‌توانند از تمامی دستگاه‌ها به صورت الکترونیکی خدمات دریافت کنند.

وی گفت: از نظر زیرساخت شبکه و خدمات مبتنی بر آن مشکل خاصی نداریم.

مدیرکل ارتباطات گیلان مشکل اصلی مردم را با بانک ها و شهرداری ها دانست و خاطرنشان کرد: در کارگروه دولت الکترونیک استان برنامه ریزی های لازم برای به حداقل رساندن استقبال فیزیکی از خدمات در بانک ها و شهرداری ها انجام شد.

انتهای پیام


Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها